Lösningen..

…på problemet med alla post IT-lappar som sitter på datorn, paddan, ligger löst i väskorna ser ut att vara löst för min del!

På senaste tiden har jag haft svårt att hålla för många saker i huvudet och allt måste skrivas ner. Det blir ofta gjort på en liten lapp som jag sätter på något bra ställe. Tyvärr lossnar ju lapparna ganska snabbt och dom försvinner. Då önskar man att man kunde ha allt samlat på ett och samma ställe. Det har jag nu.

Jag har skaffat appen abcNotes! Den passar mig perfekt! Numera skriver jag mina ”kom ihåg” på en digital post IT-lapp som jag alltid har med mig och jag slipper oroa mig för borttappade lappar.

Tänk att en sån liten sak kan göra sån skillnad!

/Sarah

IMG_0797.PNG

Kommentera

